Posted in Բնագիտություն

Ուսումնական երրորդ շրջանի ամփոփում

Ճանապարհորդություններ Աֆրիկայով

Ամերիկայի Հայտնագործումը

Ավստրալիայի հայտնագործումը

Չրերի օգտակար հատկությունները

Հարթավայրեր, բլուրներ, լեռներ

Խնայե՛նք բնական պաշարները

Ապարներ և օգտակար հանածոներ

Մաքուր պահենք մեր օդը

Հողը

Մարմիններ, նյութեր, մասնիկներ

Ուսումնական գարուն

Լույս և ձայն

Գետեր, լճեր

Բույսերի կառուցվածքը և կենսագործունեությունը Մաս 1

Բակտերիաների դերը բնության մեջ

Երկրագնդի բույսերը և կենդանիները

Ինչ է տնտեսությունը

Սնկեր

Մեր ուսումնասիրած նյութերից ամենաշատը իմ դուրը եկավ Հողը թեման:

Գործնական պարապմունքներից ես մասնակցել եմ բնագիտական ջոկատին և սովորել եմ բույսերի մասին և ոնց հոգ տանել և ցանել: և ես իմ ստացած գիտելիքները կարող եմ օգտագործել իմ կյանքում ընտանիքում և ամենուրեք:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *