Posted in Մայրենիի ստուգատես

Առաջադրանք 4-

Ես հարցազրույց արեցի իմ եղբոր հետ, որի թեման է թե նա ինչ է սիրում և ինչ է ուզում լինել երբ մեծանա:

  • -Դպրոցում որ նյութն ես ամենաշատը սիրում
  • -Ես ամենաշատը սիրում եմ մաթեմատիկան:
  • -իսկ կարդալ սիրում ես?
  • -Այո, բայց ավելի սիրում եմ գրել:
  • -Քեզ համար ինչն է ամենահետաքրքիր թեման?
  • -Իմ համար ամենահետաքրքիրը մոլորակներն են:
  • -Իսկ բնավ կարդացել ես մոլորակների մասին
  • -Այո դասարանում սովորել եմ արևային համակարգի մասին,և տանը ունեմ տիեզերքի մասին հանրագիտարան որը կարդացել եմ և շատ եմ սիրել:
  • -իսկ ինչ ես ուզում աշխատել երբ մեծանաս
  • -Ես ուզում եմ տիեզերագնաց լինել:
  • -իսկ ինչու կուզես լինել տիեզերագաց
  • -որպեսզի իմանամ թե ինչեր կան և ինչեր կարող են լինել ուրիշ մոլորակների վրա

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *