Posted in Մայրենիի ստուգատես

«Տարվա իմ ձեռքբերումները»

1․Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում, Հյուսիսային դպրոցում: Կարող ես տեղադրել լուսանկարներ։

Իմ համար ամենահետաքրքիր վայրը կրթահամալիրում դա արտասահմանն է :

2․Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմ՛իր այդ նախագծի մասին: Կցի՛ր նաև հղումը։

Այս տարվա ամենահետաքրքիր նախագիծը Հունվար ամսվա ճամբարն էր: Ես բնագետների ճոկատից էի և այդ ամիս ընկեր Անժելայի հետ սովորեցինք շատ նոր բաներ: Ահա հղումը Ձմեռային ճամբար (1) իսկ այդ ճամբարում ամենահետաքրքիր օրը գեղասահքի դպրոց գնալն էր որովհետև ես առաջին անգամ ըլլալով սղացի սառույցի վրա:

3-Ի՞նչ գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։ Կցի՛ր ցանկը, բլոգիդ «Իմ գրադարանը» բաժնի հղումը։

Այս ուսումնական տարվա ընթացքում ես կարդացել եմ հանրագիտար կենդանիների աշխարհում, հանրագիտարան տիեզերքի մասին ,հազարան հավքը,օլիվեր թվիստ:Իմ Գրադարանը

4- Ի՞նչ գիրք ես կարդում հիմա, գրի՛ր վերնագիրը, հեղինակի անունը։

Օլիվեր թվիստի արկածները. հեղինակ Չարլզ Դիքենս

5-Կազմի՛ր այս տարի սովորած բանաստեղծությունների ցանկը։ Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը:

  • Ե․ Չարենց․ «Հայրենիքում»
  • Հ. Թումանյան․ «Համերգ»
  • Գիտե՞ք, որ գարուն է արդեն,
  • Ե․ Չարենց․ «Ես իմ անուշ Հայաստանի․․․»
  • Հ. Թումանյանի «Համերգ
  • Հ. Թումանյանի «Երկու սև ամպ»
  • Հ. Թումանյանի  «Պատրանք» բանաստեղծությունը:
  •  Հ. Թումանյանի  «Իմ երգը»
  • Կաղանդի գիշեր (կրճատած
  • Անուշապուր
  • «Կաղանդ Պապային մօրուքը»
  •  Ավ․ Իսահակյանի «Գետակի վրա»
  • Համո Սահյանի «Մշուշների շղարշի տակ…»
  • Համո Սահյանի «Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է…»
  • Կոմիտասի «Աշուն գիշեր»
  • Կոմիտասի «Ճանապարհ»

իսկ իմ ամենասիրելի բանաստեղծությունը Հ Թումանայանի համերգ բանաստեղծությունն է:

6- Պատմիր ընկերոջդ մասին․ նկարագրի՛ր ու բնութագրի՛ր նրան։

Ես կպատմեմ իմ ընկերոջ մասին որը ապրում է մեր թաղամասում: Նարա անունը Միրո է նա շատ լավ ընկեր է, իրար շատ լավ ենք հասկանում ,և գրեթե ամեն օր տնային առաջադրանքներից հետո ես եղբայրս ու Միրոն միասին խաղում ենք:

7․Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։ Թվարկի՛ր, տեղադրի՛ր պատումներիդ հղումներն այդ ճամփորդություններից։

8․ Պատմիր քո ընտրությամբ գործունեության մասին։ Ի՞նչ դասընթաց ես ընտրել, ո՞վ է ուսուցիչը, ինչպե՞ս եք աշխատում, ի՞նչ եք ստեղծել․․․

Ես ընտրել եմ բասկեդպոլը մեր ուսուցիչն է Ընկեր Անին. ընտրության դասաժամեր ունենք երկուշաբթի և ուրբաթ օրերը: Երկուշաբթի օրը մարզվում ենք հյուսիսային դպրոցում այնտեղ անում ենք մկանային մարզանքներ իսկ ուրբաթ օրերը գնում ենք մայր դպրոց որտեղ կա բասքեդպոլի դաշտ և այնտեղ խաղում ենք:

9․ Ի՞նչ կանես  5-րդ դասարանում, որ չես արել 4-րդ դասարանում:

Ավելի շատ կսովորեմ և կփորձեմ նոր ընտրություն:

10․ Նշիր մեկ բան, որը քո այս տարվա ձեռքբերումն ես համարում։

Այս տարի շատ լավ եմ սովորել որևէ նյութի մասին տեղեկություններ հավաքել համացանցից:

11․Ո՞րն ես համարում քո այս տարվա լավագույն լուսանկարը, տեղադրի՛ր այստեղ:

13․ Ավելացրո՛ւ քո հարցը․․․

ինչը կուզենայիր լիներ տարբեր:

Կուզենայի ընտրության խմբակներում լինի նայև լողի խմբակ փակ լողավազանում

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *