Posted in Մայրենի

Երկիր որտեղ ոչ մի բան չի կարելի

Մի օր ես հայտնվեցի մի տարօրինակ երկրում, ինչպես այդտեղ հայտնվեցի ես էլ չգիտեմ: Սկսեցի քայլել տեսա մի խանութ որտեղ մկներ էին վաճառում հարցրեցի, կարելի է մի հատ մուկ գնել. վաճառականը ասեց որ ոչ այստեղից ոչ մի բան չի կարելի գնել: Բան չհասկացա դուրս եկա տեսա մի ուրիշ խանութ որտեղ սենդվիչներ կային մտա և հարցրեցի. Կարող եմ մի հատ սենդվիչ գնել: Այնտեղ էլ ինձ պատասխանեցին որ ոչ չի կարելի: Եվ այսպես էս տարօրինակ երկրում ինչ հարցրեցի ինձ պատասխանեցին որ չի կարելի: Ես արդեն սկսել էի վախենալ երբ մի անգամից լսեցի իմ եղբօր ձայնը նա ինձ կանչում էր ասում էր: Վաղարշ Վաղարշ հել: նայեցի ու միանգամից աչքերս բացեցի տեսա որ ես իմ անկողնումս եմ իմ սենյակումս և նոր իմացա որ երազ էր:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *