Posted in 5-րդ դասարանի մայրենիի «Ելք» ստուգատես։

Առաջադրանք 5

Լեզվական կարողություններ և հմտություններ

Ա) Քո սովորական մեկ օրը նկարագրի՛ր առավոտից մինչև երեկո, ամեն ինչ հերթով գրի՛ր․ աշխատիր ոչինչ բաց չթողնել, քեզ ամենաշատը օրվա ո՞ր պահն է դուր գալիս, ո՞ր գործերդ ես սիրով անում, որո՞նք՝ ուղղակի որպես պարտականություն, առօրյայիդ մեջ ի՞նչը կուզես փոխել, ինչո՞ւ․․․

Առավոտները արթնանում եմ 7:30 ին լվացվում ու ատամներս եմ լվանում հետո պատրաստվում եմ դպրոց գնալու, նախաճաշում եմ ,ժամը 8:30 ին վարորդը գալիս է ու ես ու եղբայրս գնում ենք դպրոց, այնտեղ սովորում ենք նոր բաներ, ընդմիջման ժամերին խաղղում եմ ընկերներիս հետ: Դպրոցից հետո գալիս եմ տուն լվացվում եմ կեսօրվա ճաշը արդեն պատրաստ է լինում , ուտում եմ, մի քիչ հանգստանում ,հետո տնային առաջադրանքներս եմ անում: Եթե եղանակը լավ է լինում դասերից հետո իջնում եմ և իմ ընկերների հետ ֆուտպոլ եմ խաղում, եթե եղանակը վատ է ,եղբորս հետ play satation եմ խաղում, հետո ընթրիքի ժամն է լինում ընթրիք ենք անում, մյուս օրվա համար իմ դպրոցական պայուսակս եմ շտկում ,մի քիչ էլ հեռուստացույց եմ նայում կամ հեռախոսով եմ զբաղվում ,հետո քնում եմ:

Բ) Համացանցից քո սիրելի ֆուտբոլիստի, գրողի, երգչուհու, դերասանուհու մասին տեղեկություն գտիր և այդ տեղեկության համաձայն երևակայական հարցազրույց վարի՛ր նրա հետ։ Հարցազրույցն անհրաժեշտ է ձայնագրել։

Կրիշտիանու Ռոնալդու

 Ռոնալդուն ծնվել է Սանտու Անտոնիուում (ՖունշալՄադերիա)՝ Մարիա Դոլորեշ դուշ Սանտուս Ավելյույի և Ժոզե Դինիս Ավեյրույի (19542005) ընտանիքում։ Ընտանիքի 4-րդ երեխան է։

Ռոնալդուն դպրոցում հայտնի դարձավ այն դեպքից հետո, երբ աթոռը նետեց ուսուցչի վրա։ Դրանից հետո ուսուցիչն ասել էր, որ Ռոնալդուն ոչնչի չի հասնի։ 14 տարեկան հասակում նա մոր հետ համաձայնության եկավ, որ գնա ֆուտբոլի պարապմունքների։

Ռոնալդուն մեծացել է բավականին աղքատ ընտանիքում։ Այդ պատճառով նա իր դասերին և պարապմունքներին զուգահեռ աշխատում էր, որպեսզի կարողանար վճարել իր ֆուտբոլի վարձը։

պորտուգալացի ֆուտբոլիստ, հանդես է գալիս Պորտուգալիայի ազգային հավաքականում։ Արժանացել է «Ոսկե գնդակ» 5 մրցանակի։ Համարվում է պատմության լավագույն ֆուտբոլիստներից մեկը և ազգային հավաքականի բոլոր ժամանակների լավագույն ռմբարկուն։ Ռոնալդուն աշխարհում միակ ֆուտբոլիստն է, ով հեղինակել է 100-ից ավել գոլ՝ խաղալով 3 տարբեր ակումբներում և Պորտուգալիայի Ազգային հավաքականում (Մանչեսթեր ՅունայթեդՌեալ ՄադրիդՅուվենտուս

Ռոնալդուն խաղացել է Պորտուգալիայի մինչև 17, 20, 21, 23 և ազգային հավաքականներում։

Ռոնալդուն տիրապետում է լավ դրիբլինգի, ունի լավ տեխնիկա, հուժկու հարվածներ։ Կարող է խաղալ և կենտրոնական հարձակվողի և վինգերի դիրքում։

2011 թվականին Կրիշտիանուն Մադրիդի «Ռեալի» համար 40 գոլ խփեց, որից հետո արժանիորեն պարգևատրվեց «Ոսկե խաղակոշիկով»: Հերթական մրցանակով իր սենյակը զարդարելու փոխարեն, Ռոնալդուն որոշեց այն վաճառել աճուրդով, իսկ հասույթը փոխանցել բարեգործությանը: Պորտուգալացու ոսկե կոշիկը վաճառվել է անհավատալի 1,2 միլիոն ֆունտ ստեռլինգով, որը փոխանցվել է Գազայում նոր դպրոցներ կառուցելու համար: Այսպիսի բարեգործություններ շատ է արել Ռոնալդուն:

Քաղաքացիությունը Պորտուգալիա[1][2][3]
ՄականունCR7, El Bicho և El Comandante
Ծննդյան ամսաթիվփետրվարի 51985[4][5][6][…] (39 տարեկան)
ԾննդավայրՖունշալՊորտուգալիա
Հասակ185 սանտիմետր[7]
Քաշ85 կիլոգրամ[7]
Դիրքեզրային կիսապաշտպան և հարձակվող
Ակումբային տեղեկություններ
Ներկա ակումբԱլ-Նասր
Համար7
Պատանեկան կարիերա
1993-1995 Անդորինյա1995-1997 Նասիոնալ1997-2002 Սպորտինգ
Մասնագիտական կարիերա*
ՏարիԱկումբԽաղ(Գոլ)
2002-2003 Սպորտինգ25 (5)
2003-2009 Մանչեսթեր Յունայթեդ292 (118)
2009-2018 Ռեալ Մադրիդ438 (450)
2018-2021 Յուվենտուս134 (101)
2021-2022 Մանչեսթեր Յունայթեդ54 (27)
Ազգային հավաքական
2001 Պորտուգալիա (մինչև 15)9 (7)[8]
2001-2002 Պորտուգալիա (մինչև 17)7 (5)[8]
2002-2003 Պորտուգալիա (մինչև 21)10 (3)
2003 Պորտուգալիա (մինչև 20)5 (1)
2003-մեր օրեր Պորտուգալիա182 (115)

Գ) Տեքստի համար մտածի՛ր երկու ավարտ՝ տխուր և ծիծաղելի։

Ջ․ ՌոդարիՃանապարհորդ կատուն

Մի օր մի կատու նստեց գնացք, որը պատրաստվում էր մեկնել Հռոմից Բոլոնիա։ Իրականում, գնացքներում կատուներն այնքան էլ հազվադեպ չեն, թեև ամենից հաճախ նրանք նստում են զամբյուղներում կամ անցքերով արկղերի մեջ, որպեսզի չխեղդվեն: Պատահում է, որ գնացքներում երբեմն հանդիպում են  թափառական կատուներ, որոնք պարզապես պատահաբար ներս են գցվում մկների որոնման համար… Բայց այս կատուն իսկական ճանապարհորդ էր և ճանապարհորդում էր բոլորովին ինքնուրույն։ Նրա ուսին կախված էր սև փաստաբանի պայուսակ, բայց նա փաստաբան չէր, այլ կատու։ Քթին ուներ կարճատես հաշվապահի ակնոցներ, բայց հաշվապահ չէր և տեսողությունը գերազանց էր։ Նա, ինչպես հայտնի նկարիչները, շատ մոդայիկ վերարկու էր հագել և շատ մոդայիկ գլխարկ, բայց նա նկարիչ էլ չէր։

տխուր: Նա ուներ այս բոլոր հատկությունները և ուզում էր այս հատկություններից օգտվելով հասնել հաջողությունների : Նա շատ է փորձում օրեր են անցնում տարիներ են անցնում և այս կատուն ինչ էլ որ անում է ոչ մի հաջողության չի հասնում ,նրան ասում են դու կատու ես ու մլավելուց բացի ոչ մի բան էլ չես կարողանալու անել:

ծիծաղելի : Այս կատուն շատ հնարամիտ էր և ուներ շատ հմտություններ, նա իր անուշ լեզվով բոլորին կարողանում էր իրա ուզածը համոզել, երբ հասնում է Բոլոնիա այնտեղ սպասող մարդիկ տեսնում են նրան և զարմանում հարցնում են ով կարող է նա լինել , Կատուն այս լսում է նա սկսում է ինքզինքը տեսնել և սկսում է իշխանի նման քայլել բայց չի տեսնում որ գետնին կա բանանի կեղև ու քայլելու ժամանակ կեղևի վրա սղում է և դեմքով է ընկնում ցեխի մեջ ու բոլորն էլ ծիծաղում են:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *